lauantai 25. tammikuuta 2014

Peilineiti Lucia

Saankin vaihteeksi toivottaa teille hyvää lauantaita :3 Tein nimittäin eilen kaikkea muuta, kun kuvailin, joten vakituista perjantaipostausta ei sitten ilmestynytkään. Toivottavasti kaikki selvisivät odotuksesta näin yön yli ;)
   Tänä lauantaina ulkona on aivan ihana ilma <3 Lunta on vielä maassa ja on aika kirkasta, mutta ei kuitenkaan "liian" kirkasta. Ja minulle itselleni suuri ilo on se, että nyt on huomattavasti lämpimämpi, kuin viikolla ja valokuvaaminen on paljon helpompaa :) Lucia lähti mukaan ainoastaan sen takia, että sen peruukki kestää pientä kastumista paremmin, kuin Reginan.
   Sen lisäksi, että nappasin mukaan isäni makrolinssin, otin mukaani myös käsipeilin. En tiedä miten peili liittyy musiikishootin ideaan tai kappaleen sanoihin mutta... No, se näyttää hyvältä, joten se on hyvä, eikö vain? :D
   Musiikki on taas Juha Tapion kappale, koska muutaman toivoivat lisää shootteja hänen kappaleistaan. Musiikkivalinta ei ole tälläkertaa minun valintani, vaan Gosun Pullipkessalaisten valinta :3 Toivottavasti tykkäätte :)




Tyttö
Puistossa penkki, penkillä poika,
vieressä tyttö ja hiljaisuus.

Tyttö-2
Puhua ois hyvä,
mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu.

Tyttö-3
Palelevat sormet, toistensa loma.
Arkana purkalta maistuva suu.

Tyttö-4
Laukkaava sydän ja totinen on poika,
kun kumartuu ja kuiskaten lausuu:

Tyttö-5
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

Tyttö-6
*musiikki*

Tyttö-8
Ruuhkassa auto, autossa ratti
ja elämisen pyörteissä uurtuneet

Tyttö-9
kädet, jotka ohjaa vakavin ottein ja
jälkeen vuosikymmenten

Tyttö-10
muistavat penkin, muistavat tytön, muistavat sanat,
jotka lausuttiin.

Tyttö-11
Voi kumpa vielä, voi kumpa joku
tulisi ja sanoisi niin.

Tyttö-12
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

IMG_1332
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

Tyttö-13
*musiikki*

tyttö-14Ja jossain on aina puisto ja penkki,
tyttö ja poika ja hiljaisuus.

Tyttö-15
puhua ois hyvä, mut sanat kuin pahkinä
kurkkuun takertuu.

Tyttö-16
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

Tyttö-17
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

Tyttö-18
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

Tyttö-19
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

IMG_1325
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
Mä tykkään susta niin, että halkeen.

19 kommenttia:

  1. Ihana! Otsikko oli loistava, peilineiti Lucia <33 Ihania kuvia! Lucialla oli joissain kuvissa niin surumielinen ilme että mä halkeen *Q* Uiiiiih *Q*

    VastaaPoista
  2. Herranjestas :o Ihana shootti *-* <3

    VastaaPoista
  3. Ihana shootti! Ja musiikki sopi hyvin kuviin! :3

    VastaaPoista
  4. Ihana ♥ Lucia on niin suloinen ja kuvat laadukkaita. Minäkin olen joskus tehnyt tästä kappaleesta musashootin. :3

    VastaaPoista
  5. Lucia on ihana c: ihana musashootti, sopi Lucialle :3

    VastaaPoista
  6. Aivan upeita kuvia ja ihana shoot (;
    Lucian tyylisiä kuvia, suloisia siis :))

    VastaaPoista
  7. Tosi upee shootti <3 Tää biisi kun soi kokoajan radiossa ja osaan tän oikeestaan ulkoo niin hyräilin tätä vähä samal :D Mutta sanon vielä kerran, tosi UPEE!

    VastaaPoista
  8. Tosi hauska pikkutyttö Lucia tässä! Kiva idea tuo peilin käyttö.

    VastaaPoista
  9. Tuhannet kiitokse teille ihanille :3 Luciakin kiittää :* Ihana illanpiristys tää kommenttien lukeminen <3

    VastaaPoista
  10. I H A N I A kuvia ja iiiiiiiihana Lucia :3

    VastaaPoista
  11. Aivan tajuttoman upeita kuvia ♥♥♥
    Lucia oli taas niin söpönä x33

    VastaaPoista
  12. ^^Kiitos teille :3 Ja jos kukaan näitä kommentteja lukee, niin GIVE LOPPUU KOHTA!

    VastaaPoista
  13. Viidenneks viiminen kuva o.o ♥ Ihana shootti ja toi musiikki sopi tohon vaikka kuinka hyvin :3

    VastaaPoista
  14. Milloin julkaiset given voittajat? Ihan vaan kiinnostaa!

    VastaaPoista
  15. Mahtavia kuvia ja hyvää suomimusaa ;DD

    VastaaPoista